Uczestnicy szkoleń

Myślę, że takie szkolenie potrzebne jest każdemu, kto utrzymuje bezpośredni kontakt z klientem.

Szkolenie dla specjalistów ds. reklamacji: Reklamacje czyli jak rozmawiać z klientami, aby chcieli z nami współpracować Nowy Styl Sp. Z o.o.

Dyspozycyjność, pomoc trenera i dobra atmosfera.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Miła i otwarta atmosfera na szkoleniu. Grupa szkoleniowa super, prowadzący szkolenie super. Bardzo podobała mi się praca z kamerą, która pozwoliła mi otworzyć się przed samą sobą  

Szkolenie dla mistrzów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Najlepsze szkolenie, w którym miałam przyjemność uczestniczyć podczas pracy w Grupie Nowy Styl. Mądre uwagi, cenne wskazówki, indywidualne podejście (mimo całkiem licznej grupy warsztatowej) oraz świetna atmosfera. Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

Pomagało przekazanie wiedzy w praktyce czyli bezpośrednio na zakładzie, a nie tylko na sali.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Zajęcia były idealnie przemyślanie i przygotowane na 5. Wystarczająca ilośc praktyki i teorii.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Podchodzę z większą pewnością siebie do przyszłych spotkań. Wiem, co muszę zrobić aby przebiegły one efektywnie i zakończyły się wypracowaniem pożądanego rezultatu

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

Podobała mi się forma szkolenia - trochę teorii i przejście do pracy w grupach, aby wiedzę od razu "przetrenować". Szczere komentarze prowadzącego po ćwiczeniu i zachęcanie do wypowiedzi na swój temat zmusiły do refleksji nad tym czy jestem z siebie zadowolony czy mam coś zmienić

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

Bardzo podobała mi się zgodność tego jak prowadzone było spotkanie. Mam na myśli zgodność tego co przekazywał trener z tym jak sam to wykorzystywał na szkoleniu. Widzieliśmy dzięki temu, że ta treść ma sens i działa

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

Uzmysłowiłem sobie jak drobne (wydawało by się kosmetyczne) zabiegi powinny pozwolić na utrzymanie spotkania w ryzach z zachowaniem wzajemnego poszanowania prowadzącego i uczestników

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

Dzięki szkoleniu podniosę efektywność realizowanych przeze mnie spotkań oraz tym samym będę lepiej zarządzać swoim czasem. Materiały szkoleniowe będę wykorzystywać w formie "ściągi" niejednokrotnie, aby lepiej przygotować się do prowadzenia spotkania i osiągnąć jego założony cel

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

Szkolenie pomoże mi w odpowiednim przygotowaniu się do spotkania. Wiem na co zwrócić uwagę będąc organizatorem jak również uczestnikiem spotkania. Nabyta wiedza poskutkuje krótszymi i bardziej efektywnymi spotkaniami

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

Szkolenie pozwoli się lepiej przygotować do wszelkiego rodzaju spotkań, ograniczyć liczbę uczestników spotkań, a także spowoduje, że spotkania będą bardziej efektywne

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

Dobór ćwiczeń pokazał, że zawsze można doskonalić swoje umiejętności

Szkolenie dla serwisantów: Trudne sytuacje w relacjach z klientem, czyli jak współpracować z klientem, który zgłasza zastrzeżenia Nowy Styl Sp. Z o.o.

Jasne i klarowne przekazywanie informacji oraz mega praktyczne zajęcia na zakładzie.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Trener jest dobry w tym co robi!! Bardzo obrazowo wprowadzenie w praktyczne wdrożenie 5s.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Zagadnienia szkolenia nie były mi obce, natomiast pomogło w znalezieniu braków, które wynikły przez rutynę

Szkolenie dla specjalistów ds. reklamacji: Reklamacje czyli jak rozmawiać z klientami, aby chcieli z nami współpracować Nowy Styl Sp. Z o.o.

Brak nudnej teorii - super, gdyż było na przykładach z naszej pracy

Szkolenie dla specjalistów ds. reklamacji: Reklamacje czyli jak rozmawiać z klientami, aby chcieli z nami współpracować Nowy Styl Sp. Z o.o.

Dobre wyjaśnienie/ pomoc w rozwiązaniu problemu na przykładach, które można zastosować w JAFAR.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Pomogła mi w zrozumieniu tematu umiejętność aktywizacji uczestników oraz trzmanie się tematu.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Pomogło mi pokazanie wcześniejszych wdrożeń 5S na zakładzie oraz na folderach.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Szkolenie prowadzone było ciekawie, podparte przykładami praktycznymi

Szkolenie dla mistrzów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Jestem mile zaskoczona szkoleniem. W pewnych sprawach otworzyło mi oczy na wiele braków jakie mam w tej dziedzinie

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Fajnie, że zwrócona jest "uwaga" podczas warsztatów i naprowadzenie (podpowiedzenie) jak zrobić, powiedzieć, że będzie lepiej

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Szkolenie uważam za jak najbardziej udane i bardzo pomocne. Zarówno forma, jak i organizacja są w porządku

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Partnerska atmosfera, zwięźle, bez zbędnych i niepotrzebnych informacji

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Szkolenie prowadzone jest profesjonalnie w bardzo miłej atmosferze. Organizatorzy mają dużą wiedzę na temat przekazywanych informacji

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Szkolenie podniosło moje kompetencje, przez co będę mógł lepiej przekazać nowemu pracownikowi wiedzę praktyczną jak i teoretyczną

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Szkolenie pomogło mi pojąć sposób w jaki powinienem przekazać wiedzę nowemu pracownikowi i wprowadzić go w zasady pracy

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Myślę, że dużo lepiej jestem w stanie nauczyć kogoś nowego. Wiem, na co szczególnie zwrócić uwagę podczas szkolenia nowego pracownika

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Dało mi do zrozumienia, że nowy pracownik jest początkujący i należy wytłumaczyć mu dokładnie co ma robić

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Będę mógł szybciej przeszkolić nową osobę wg szablonu, a nie tego, co akurat mi się przypomni

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Szkolenie pomogło mi bardziej wczuć się w rolę nowej osoby przychodzącej do pracy

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Będę umiała, krok po kroku, profesjonalnie przygotować do pracy nowego pracownika

Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Oryginalna strona graficzna materiałów przemawiająca do wyobraźni oraz zachęcająca do uczestnictwa, pozytywne, angażujące nastawienie trenera, który kontroluje szkolenie, nawet podczas nie zaplanowanych sytuacji

Szkolenie Zarządzanie Zespołem dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Zaangażowanie, przygotowanie materiałów wizualnych, otwarty sposób prowadzenia warsztatów

Warsztat Action Learning dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Merytoryczne i praktyczne przygotowanie szkolenia. Materiał „+”

Warsztat Action Learning dla menadżerów Poczta Polska S.A.

"Bardzo dobrze przygotowane warsztaty. Prowadzone zrozumiale"

Warsztat Action Learning dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Profesjonalizm, bardzo dobre pomoce, szczególnie rysunki

Warsztat Action Learning dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Trenerzy reagowali odpowiednio na potrzeby grupy. Największy + za podejście indywidualne do każdego z uczestników przez trenerów

Szkolenie Train The Trainers dla pracowników Pionu Logistyki Poczta Polska S.A.

Szkolenie rozwijające moje umiejętności. Łatwość przekazywania wiedzy, trener potrafił zaangażować cała grupę do myślenia i działania. Szkolenie zmusza mnie do refleksji nad sobą, do działania

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Jestem zadowolona ze szkolenia, aktywnie uczestniczyłam we wszystkich ćwiczeniach. Przełamałam wewnętrzne opory, dużo wiedzy

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Szkolenie bardzo dobrze angażujące uczestników w proces coachingowy, ćwiczenia – sceny przykładowe bardzo realne dostosowane do Poczty

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Myślę, że szkolenie pozwoli mi na zmianę dotychczasowych działań pozwalających na realizację zadań, celów

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Przygotowane pomoce ( rysunki) są bardzo czytelne informujące o najważniejszych informacjach. Przekaz informacji konkretny i na pewno utrwali się w pamięci

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Rozmowy i dialogi poparte konkretnymi przykładami, wciągające do zadawania pytań, na które trenerzy odpowiadali udzielając wyczerpujących odpowiedzi

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Ćwiczenia pomogły mi nauczyć się konkretnie zagadnień

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Głównie co potrzeba – to zmiany myśli nawyków zarządzania i to jest bardzo trudne do wdrożenia. A nasi mentorzy pokazują kierunki gdzie i jak iść, w którą stronę, aby to wszystko zadziałało. Dziękuję

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Bardzo podobało mi się , że dystans pomiędzy prowadzącymi a słuchaczami został bardzo szybko skrócony. Atmosfera wspaniała , można było być sobą

Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Dobry kontakt z grupą, stworzenie atmosfery zaufania, wspieranie podczas rozmów

Szkolenie Business Model Canvas dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, bardzo dobrze przygotowane graficznie, co sprzyja przyswajaniu wiedzy i zapamiętywaniu

Szkolenie Business Model Canvas dla menadżerów Poczta Polska S.A.

Duże zaangażowanie od strony wykładowcy. Jestem pod wrażeniem!!! Super materiały szkoleniowe

Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.

Szkolenie ciekawe, prowadzone fajną dobrze przyswajalną techniką. Chciało się słuchać trenera (brak efektu znudzenia) dużo się nauczyłem!!!

Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.

Bardzo ciekawe przedstawienie materiału w prosty i zrozumiał sposób. Świetne ćwiczenia i przykłady. Mimo trudnego materiału skuteczna pomoc w przyswojeniu go

Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.

Wszystkie praktyczne zajęcia pozwoliły nam udoskonalić przekazaną wiedzę

Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.

Najlepsze ze szkolenia były scenki, które pokazały jak ma wyglądać sesja Animatora Sprzedaży z pracownikiem

Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.

Profesjonalne szkolenie. Nabrałam pewności siebie i wiem że będę mogła poprawić swoja obsługę

Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.

Szkolenie bardzo fajnie przygotowane. Częściowo przygotowane w formie ilustracji (obrazowo) spowodowało, że łatwiej przyswoiła mi się wiedza

Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.

Bardzo dobre oraz merytoryczne szkolenie, które z pewnością będzie miał wpływ na mój rozwój. Dobrze wykorzystany czas

Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.

Szkolenie wiele mnie nauczyło, było bardzo interesujące. Podobała mi się forma szkolenia, prowadzący potrafił aktywizować każdego z uczestników, a także jasny sposób przekazał wiedzę

Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.

Szkolenie bardzo fajne, dużo przykładów i prac w grupach pobudzających myślenie, bardzo przydatne w obsłudze klienta

Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.

Prowadzący jest bardzo zaangażowany i merytorycznie przygotowany. Szkolenie świetne! Bardzo rzeczowe i pomagające nam w codziennej pracy. Oby więcej takich szkoleń

Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.

Warto rozmawiać z ludźmi, bo tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie czegoś dokonać

Szkolenie PROBLEM SOLVING dla menadżerów i pracowników JAFAR S.A.

W pracy na szkoleniu pomagało mi luźne podejście, duża wiedza trenera, umiejętność zachęcania do pracy i zaciekawienia. Przekonanie, że wszystkie sugestie dotyczące problemów są ważne powoduje, że otwieram się w stosunku do grupy

Szkolenie PROBLEM SOLVING dla menadżerów i pracowników JAFAR S.A.

Praca trenera była najbardziej OK! Potrafi zmotywować do działania i przeprowadzane ćwiczenia pobudzały wyobraźnię, kreatywność. Duża zaletą było utrzymanie dyscypliny i punktualności. Swoboda wypowiedzi

Szkolenie PROBLEM SOLVING dla menadżerów i pracowników JAFAR S.A.

Profesjonalne tłumaczenie nowych zagadnień, jasno i rzeczowo. Dobra mobilizacja osób do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu

Szkolenie PROBLEM SOLVING dla menadżerów i pracowników JAFAR S.A.

Nasi partnerzy.