W sposób zauważalny szkolenie wpłynie na moją pracę z zespołem, szczególnie dopytywanie pracownika o przyczyny niezadowolenia ze swojej pracy
Szkolenie: Motywowanie "bez kija" i marchewki Nowy Styl Sp. Z o.o.
Będę więcej rozmawiał z ludźimi będę więcej poświęcał im czasu i więcej chwalił.
Szkolenie: Motywowanie "bez kija" i marchewki Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie umożliwi mi poprawę i rozwój komunikacji z zespołem.
Szkolenie: Motywowanie "bez kija" i marchewki Nowy Styl Sp. Z o.o.
WIEDZA ZDOBYTA NA SZKOLENIU POMOŻE MI W NAWIAZANIU W LEPSZYCH RELACJI Z PRACOWNIKAMI
Szkolenie: Motywowanie "bez kija" i marchewki Nowy Styl Sp. Z o.o.
Będę bardziej szczegółowo przyglądał się pracy podległych pracowników co pozwoli na obiektywną ich ocenę.
Szkolenie: Ocena pracowników "Ja jako oceniający" Nowy Styl Sp. Z o.o.
Na pewno wdrażając umiejętności ze szkolenia mam większą wiedzę - chodzi mi o tą cienką linię, że niekiedy myśląc że buduję autorytet można wprost przeciwnie się pogrążyć i na to trzeba bardzo uważać.
Szkolenie: Autorytet menadżera produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Nabyte umiejętności pomogą mi w przeprowadzaniu trudnych rozmów z pracownikami
Szkolenie: Autorytet menadżera produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Poprawię komunikację i zbuduję lepsze relacje z zespołem po szkoleniu.
Szkolenie: Autorytet menadżera produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Pomocne było wsparcie trenera w rozwiązywaniu problemów gdzie konieczna była decyzja osób na szczeblu kierowniczym oraz motywacja do dalszych działań i realizowania kolejnych kroków 5S w obszarze
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Pomagało mi „bezstresowe” podejście do tematu możliwość swobodnej dyskusji, możliwość pytań, w trakcie szkolenia, łatwość nawiązywania kontaktu. Pomagały ćwiczenia praktyczne w zrozumieniu tematu
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Szkolenie dało możliwość skorzystania z pomysłów innych pracowników i zastosowanie rozwiązań w moim obszarze.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Pomagały mi podpowiedzi trenera co zrobić aby jeszcze bardziej usprawnić wdrożenie metody 5s w obszarze
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Pomagały mi wycieczki na stanowisko pracy i wyjaśnianie co mogę jeszcze poprawić aby skuteczniej wdrożyć 5s
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Pomagały nowe zadania na poszczególnych sesjach oraz że nie wszystko od razu musieliśmy zrobić tylko na każdy krok 5S był odpowiedni czas na wdrożenie
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Pomaga mi możliwość wyrażenia własnej opinii i poglądów oraz udzielanie przez trenera odpowiedzi na każde pytanie
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Szkolenie pomogło mi spojrzeć inaczej na środowisko pracy. Dało mi możliwość zmian w otoczeniu aby lepiej i przyjemniej się pracowało. Wiem co zmienić, aby wydajniej pracować czuję, że mogę coś zmienić i mam wpływ na swoje otoczenie
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Dobre elementy ćwiczenia integrujące zespół. Właściwe ukierunkowanie myślenia na wybranych doświadczeniach w trakcie szkolenia
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Przeprowadzony wspólny audyt wiele pokazał jak spojrzeć na stan aktualny i jakich dokonać zmian
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Informacje przekazane przez trenera oceniam bardzo dobrze przede wszystkim zostały poparte argumentami, ćwiczeniami i ilustracjami
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Pomogło mi zrozumieć cel wprowadzenia 5S i korzyści płynące z zastosowania systemu czyli poprawę komfortu pracy
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Szkolenie umożliwiło integrację z całością załogi, aby zrobić coś wspólnie z czego będziemy wspólnie korzystać
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Bardzo dobrze przeprowadzone szkolenie pod względem praktycznym i merytorycznym oraz udzielanie wszelkich odpowiedzi na zadawane pytania przez uczestników szkolenia
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Trener pomagał przy rozwiązywaniu problemów na stanowiskach pracy dla uczestników szkolenia, dzielił się doświadczeniem i udzielał porad, dawał rozwiązania do zastosowania.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Lepiej poradzę sobie z rozbiciem problemu na czynniki pierwsze
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Oceniam, że to co czego się nauczyłem na szkoleniu będzie procentować w codziennych obowiązkach. Według mnie jest szansa dużo zmienić.
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Nabyta wiedza będzie przydatna do lepszego przygotowania siebie i uczestników do spotkania (agenda, materiały, rozdział zadań), jasnego sformułowania potrzeb i problemów, efektywnej współpracy zmierzającej do osiągnięcia założonego celu i rozwiązania problemów.
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Świetny prowadzący. Pomocny w tematach (pobocznych) wynikających na spotkaniu. Pełen profesjonalizm. Fajnie i rzeczowo poprowadzone szkolenie.
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie pozwoliło mi lepiej zrozumieć obowiązki mistrza oraz to jakie zachowanie jest niestosowne.
Program rozwojowy dla pracowników przygotowujących się do pełnienia roli mistrza produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Łatwiej będzie mi delegować zadania oraz poprawi rozmowę z pracownikiem. Delegując zadania będe miał pewność że pracownicy mnie zrozumieli.
Program rozwojowy dla pracowników przygotowujących się do pełnienia roli mistrza produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Praca w grupach jest niezwykle ważnym elementem szkolenia. Dała mi możliwość poznania współpracy z różnymi osobami.
Program rozwojowy dla pracowników przygotowujących się do pełnienia roli mistrza produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Prowadzone szkolenie utwierdziło mnie w przekonaniu że postawione celem mogą zostać zrealizowane
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Myślę, że takie szkolenie potrzebne jest każdemu, kto utrzymuje bezpośredni kontakt z klientem.
Szkolenie dla specjalistów ds. reklamacji: Reklamacje czyli jak rozmawiać z klientami, aby chcieli z nami współpracować Nowy Styl Sp. Z o.o.
Dyspozycyjność, pomoc trenera i dobra atmosfera.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Miła i otwarta atmosfera na szkoleniu. Grupa szkoleniowa super, prowadzący szkolenie super. Bardzo podobała mi się praca z kamerą, która pozwoliła mi otworzyć się przed samą sobą
Szkolenie dla mistrzów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Najlepsze szkolenie, w którym miałam przyjemność uczestniczyć podczas pracy w Grupie Nowy Styl. Mądre uwagi, cenne wskazówki, indywidualne podejście (mimo całkiem licznej grupy warsztatowej) oraz świetna atmosfera. Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Pomagało przekazanie wiedzy w praktyce czyli bezpośrednio na zakładzie, a nie tylko na sali.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Zajęcia były idealnie przemyślanie i przygotowane na 5. Wystarczająca ilośc praktyki i teorii.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Podchodzę z większą pewnością siebie do przyszłych spotkań. Wiem, co muszę zrobić aby przebiegły one efektywnie i zakończyły się wypracowaniem pożądanego rezultatu
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Podobała mi się forma szkolenia - trochę teorii i przejście do pracy w grupach, aby wiedzę od razu "przetrenować". Szczere komentarze prowadzącego po ćwiczeniu i zachęcanie do wypowiedzi na swój temat zmusiły do refleksji nad tym czy jestem z siebie zadowolony czy mam coś zmienić
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Bardzo podobała mi się zgodność tego jak prowadzone było spotkanie. Mam na myśli zgodność tego co przekazywał trener z tym jak sam to wykorzystywał na szkoleniu. Widzieliśmy dzięki temu, że ta treść ma sens i działa
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Uzmysłowiłem sobie jak drobne (wydawało by się kosmetyczne) zabiegi powinny pozwolić na utrzymanie spotkania w ryzach z zachowaniem wzajemnego poszanowania prowadzącego i uczestników
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Dzięki szkoleniu podniosę efektywność realizowanych przeze mnie spotkań oraz tym samym będę lepiej zarządzać swoim czasem. Materiały szkoleniowe będę wykorzystywać w formie "ściągi" niejednokrotnie, aby lepiej przygotować się do prowadzenia spotkania i osiągnąć jego założony cel
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie pomoże mi w odpowiednim przygotowaniu się do spotkania. Wiem na co zwrócić uwagę będąc organizatorem jak również uczestnikiem spotkania. Nabyta wiedza poskutkuje krótszymi i bardziej efektywnymi spotkaniami
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie pozwoli się lepiej przygotować do wszelkiego rodzaju spotkań, ograniczyć liczbę uczestników spotkań, a także spowoduje, że spotkania będą bardziej efektywne
Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.
Dobór ćwiczeń pokazał, że zawsze można doskonalić swoje umiejętności
Szkolenie dla serwisantów: Trudne sytuacje w relacjach z klientem, czyli jak współpracować z klientem, który zgłasza zastrzeżenia Nowy Styl Sp. Z o.o.
Jasne i klarowne przekazywanie informacji oraz mega praktyczne zajęcia na zakładzie.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Trener jest dobry w tym co robi!! Bardzo obrazowo wprowadzenie w praktyczne wdrożenie 5s.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Zagadnienia szkolenia nie były mi obce, natomiast pomogło w znalezieniu braków, które wynikły przez rutynę
Szkolenie dla specjalistów ds. reklamacji: Reklamacje czyli jak rozmawiać z klientami, aby chcieli z nami współpracować Nowy Styl Sp. Z o.o.
Brak nudnej teorii - super, gdyż było na przykładach z naszej pracy
Szkolenie dla specjalistów ds. reklamacji: Reklamacje czyli jak rozmawiać z klientami, aby chcieli z nami współpracować Nowy Styl Sp. Z o.o.
Dobre wyjaśnienie/ pomoc w rozwiązaniu problemu na przykładach, które można zastosować w JAFAR.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Pomogła mi w zrozumieniu tematu umiejętność aktywizacji uczestników oraz trzmanie się tematu.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Pomogło mi pokazanie wcześniejszych wdrożeń 5S na zakładzie oraz na folderach.
Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.
Szkolenie prowadzone było ciekawie, podparte przykładami praktycznymi
Szkolenie dla mistrzów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Jestem mile zaskoczona szkoleniem. W pewnych sprawach otworzyło mi oczy na wiele braków jakie mam w tej dziedzinie
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Fajnie, że zwrócona jest "uwaga" podczas warsztatów i naprowadzenie (podpowiedzenie) jak zrobić, powiedzieć, że będzie lepiej
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie uważam za jak najbardziej udane i bardzo pomocne. Zarówno forma, jak i organizacja są w porządku
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Partnerska atmosfera, zwięźle, bez zbędnych i niepotrzebnych informacji
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie prowadzone jest profesjonalnie w bardzo miłej atmosferze. Organizatorzy mają dużą wiedzę na temat przekazywanych informacji
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie podniosło moje kompetencje, przez co będę mógł lepiej przekazać nowemu pracownikowi wiedzę praktyczną jak i teoretyczną
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie pomogło mi pojąć sposób w jaki powinienem przekazać wiedzę nowemu pracownikowi i wprowadzić go w zasady pracy
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Myślę, że dużo lepiej jestem w stanie nauczyć kogoś nowego. Wiem, na co szczególnie zwrócić uwagę podczas szkolenia nowego pracownika
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Dało mi do zrozumienia, że nowy pracownik jest początkujący i należy wytłumaczyć mu dokładnie co ma robić
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Będę mógł szybciej przeszkolić nową osobę wg szablonu, a nie tego, co akurat mi się przypomni
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Szkolenie pomogło mi bardziej wczuć się w rolę nowej osoby przychodzącej do pracy
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Będę umiała, krok po kroku, profesjonalnie przygotować do pracy nowego pracownika
Szkolenie dla opiekunów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.
Oryginalna strona graficzna materiałów przemawiająca do wyobraźni oraz zachęcająca do uczestnictwa, pozytywne, angażujące nastawienie trenera, który kontroluje szkolenie, nawet podczas nie zaplanowanych sytuacji
Szkolenie Zarządzanie Zespołem dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Zaangażowanie, przygotowanie materiałów wizualnych, otwarty sposób prowadzenia warsztatów
Warsztat Action Learning dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Merytoryczne i praktyczne przygotowanie szkolenia. Materiał „+”
Warsztat Action Learning dla menadżerów Poczta Polska S.A.
"Bardzo dobrze przygotowane warsztaty. Prowadzone zrozumiale"
Warsztat Action Learning dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Profesjonalizm, bardzo dobre pomoce, szczególnie rysunki
Warsztat Action Learning dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Trenerzy reagowali odpowiednio na potrzeby grupy. Największy + za podejście indywidualne do każdego z uczestników przez trenerów
Szkolenie Train The Trainers dla pracowników Pionu Logistyki Poczta Polska S.A.
Szkolenie rozwijające moje umiejętności. Łatwość przekazywania wiedzy, trener potrafił zaangażować cała grupę do myślenia i działania. Szkolenie zmusza mnie do refleksji nad sobą, do działania
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Jestem zadowolona ze szkolenia, aktywnie uczestniczyłam we wszystkich ćwiczeniach. Przełamałam wewnętrzne opory, dużo wiedzy
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Szkolenie bardzo dobrze angażujące uczestników w proces coachingowy, ćwiczenia – sceny przykładowe bardzo realne dostosowane do Poczty
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Myślę, że szkolenie pozwoli mi na zmianę dotychczasowych działań pozwalających na realizację zadań, celów
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Przygotowane pomoce ( rysunki) są bardzo czytelne informujące o najważniejszych informacjach. Przekaz informacji konkretny i na pewno utrwali się w pamięci
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Rozmowy i dialogi poparte konkretnymi przykładami, wciągające do zadawania pytań, na które trenerzy odpowiadali udzielając wyczerpujących odpowiedzi
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Ćwiczenia pomogły mi nauczyć się konkretnie zagadnień
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Głównie co potrzeba – to zmiany myśli nawyków zarządzania i to jest bardzo trudne do wdrożenia. A nasi mentorzy pokazują kierunki gdzie i jak iść, w którą stronę, aby to wszystko zadziałało. Dziękuję
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Bardzo podobało mi się , że dystans pomiędzy prowadzącymi a słuchaczami został bardzo szybko skrócony. Atmosfera wspaniała , można było być sobą
Szkolenie Coachingowy Styl Kierowania dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Dobry kontakt z grupą, stworzenie atmosfery zaufania, wspieranie podczas rozmów
Szkolenie Business Model Canvas dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, bardzo dobrze przygotowane graficznie, co sprzyja przyswajaniu wiedzy i zapamiętywaniu
Szkolenie Business Model Canvas dla menadżerów Poczta Polska S.A.
Duże zaangażowanie od strony wykładowcy. Jestem pod wrażeniem!!! Super materiały szkoleniowe
Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.
Szkolenie ciekawe, prowadzone fajną dobrze przyswajalną techniką. Chciało się słuchać trenera (brak efektu znudzenia) dużo się nauczyłem!!!
Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.
Bardzo ciekawe przedstawienie materiału w prosty i zrozumiał sposób. Świetne ćwiczenia i przykłady. Mimo trudnego materiału skuteczna pomoc w przyswojeniu go
Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.
Wszystkie praktyczne zajęcia pozwoliły nam udoskonalić przekazaną wiedzę
Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.
Najlepsze ze szkolenia były scenki, które pokazały jak ma wyglądać sesja Animatora Sprzedaży z pracownikiem
Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.
Profesjonalne szkolenie. Nabrałam pewności siebie i wiem że będę mogła poprawić swoja obsługę
Szkolenie w ramach projektu „Animator Sprzedaży” dla pracowników sprzedaży Poczta Polska S.A.
Szkolenie bardzo fajnie przygotowane. Częściowo przygotowane w formie ilustracji (obrazowo) spowodowało, że łatwiej przyswoiła mi się wiedza
Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.
Bardzo dobre oraz merytoryczne szkolenie, które z pewnością będzie miał wpływ na mój rozwój. Dobrze wykorzystany czas
Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.
Szkolenie wiele mnie nauczyło, było bardzo interesujące. Podobała mi się forma szkolenia, prowadzący potrafił aktywizować każdego z uczestników, a także jasny sposób przekazał wiedzę
Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.
Szkolenie bardzo fajne, dużo przykładów i prac w grupach pobudzających myślenie, bardzo przydatne w obsłudze klienta
Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.
Prowadzący jest bardzo zaangażowany i merytorycznie przygotowany. Szkolenie świetne! Bardzo rzeczowe i pomagające nam w codziennej pracy. Oby więcej takich szkoleń
Szkolenie z Profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Poczta Polska S.A.
Warto rozmawiać z ludźmi, bo tylko wspólnymi siłami jesteśmy w stanie czegoś dokonać
Szkolenie PROBLEM SOLVING dla menadżerów i pracowników JAFAR S.A.
W pracy na szkoleniu pomagało mi luźne podejście, duża wiedza trenera, umiejętność zachęcania do pracy i zaciekawienia. Przekonanie, że wszystkie sugestie dotyczące problemów są ważne powoduje, że otwieram się w stosunku do grupy
Szkolenie PROBLEM SOLVING dla menadżerów i pracowników JAFAR S.A.
Praca trenera była najbardziej OK! Potrafi zmotywować do działania i przeprowadzane ćwiczenia pobudzały wyobraźnię, kreatywność. Duża zaletą było utrzymanie dyscypliny i punktualności. Swoboda wypowiedzi
Szkolenie PROBLEM SOLVING dla menadżerów i pracowników JAFAR S.A.
Profesjonalne tłumaczenie nowych zagadnień, jasno i rzeczowo. Dobra mobilizacja osób do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu
Szkolenie PROBLEM SOLVING dla menadżerów i pracowników JAFAR S.A.