Głos klienta

REFERENCJE I OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

DZIĘKUJEMY KLIENTOM I UCZESTNIKOM PROWADZONYCH PRZEZ NASZYCH TRENERÓW PROJEKÓW ROZWOJOWYCH ZA REFERENCJE, OPINIE I ZAUFANIE.

Myślę, że takie szkolenie potrzebne jest każdemu, kto utrzymuje bezpośredni kontakt z klientem.

Szkolenie dla specjalistów ds. reklamacji: Reklamacje czyli jak rozmawiać z klientami, aby chcieli z nami współpracować Nowy Styl Sp. Z o.o.

Dyspozycyjność, pomoc trenera i dobra atmosfera.

Szkolenie wdrożeniowe: Metoda 5S w praktyce w Jafar S.A.

Miła i otwarta atmosfera na szkoleniu. Grupa szkoleniowa super, prowadzący szkolenie super. Bardzo podobała mi się praca z kamerą, która pozwoliła mi otworzyć się przed samą sobą  

Szkolenie dla mistrzów: Adaptacja nowozatrudnionionych pracowników produkcji Nowy Styl Sp. Z o.o.

Najlepsze szkolenie, w którym miałam przyjemność uczestniczyć podczas pracy w Grupie Nowy Styl. Mądre uwagi, cenne wskazówki, indywidualne podejście (mimo całkiem licznej grupy warsztatowej) oraz świetna atmosfera. Jestem bardzo zadowolona z odbytego szkolenia

Szkolenie: Efektywne spotkania w biznesie Nowy Styl Sp. Z o.o.

JAFAR S.A.

"Szczególnie chciałbym podkreślić, że firmę ERP PROGRESSIO przede wszystkim wyróżnia wysoki poziom zaangażowania w rozwój uczestników szkoleń i sesji coachingowych, poprzez zapewnienie grupowych form rozwoju jak warsztaty i szkolenia, ale także każdy z uczestników po szkoleniach miał do dyspozycji trenera, który wspierał ich we wdrożeniu nabytej wiedzy i umiejętności bezpośrednio na stanowisku pracy, co przyniosło wymierne efekty".

Paweł Gierut - Prezes Zarządu/ Dyrektor Produkcji JAFAR S.A.

AWK Sp. Z o.o.

"Wg mojej oceny usługa została zrealizowana w sposób profesjonalny, rzetelny, terminowy i zgodnie z założonymi celami i efektami. Materiały szkoleniowe oraz przeznaczone do wykorzystania podczas wdrożenia przygotowane zostały z należytą starannością, a co najważniejsze dostosowane do specyfiki naszej firmy".

Sławomir Owsiak - Prezes Zarządu AWK Sp. Z o.o.

Nasi partnerzy.